Cumartesi günü 3 saatlik yds sınavına giricem. Sınav koşullarında sınav binası sınav süresi bitene kadar terkedilemez diyor. O gün 36 hafta 4 günlük olucaz biraz geriliyorum. Doktor erken doğum riskin yok demişti ama. Ama sınav esnasında ekstra kötü hissedersem çıkmama izin verirler herhalde dimi? Herhangi bir bilgisi olan varmi bu konuyla ilgili