Rabiabulutt o kadar üzülüyorum ki… Hep şikayet ederdim çok ağır geçirdim mide bulantısı tansiyon vs. Ama şuan çok ağlamaklıyım hem artık görmek istiyorum hemde dayanamıyorum ayrılmaya çünkü üzülüp ağladığımda icerden illa ki tepki veriyordu sevinmeme üzülmeme. Çok zor ayrılması 🥺