Kızlar viledanın spray mopunu kullanan varmı.Almak istiyorum size danışayım dedim önce.Memnun musunuz birde yerde tüy toz kıl bırakıyormu kova olayı olmağı icin sanki bir yerdeki tozu baska biryere taşıyormuş gibi bir düşünce oluştu bende fikir verirseniz sevinirim