arsamveannesi 29+1 im kontrolümüz vardi bugun bebegin kilosu 1300 gr di doktor normal dedi ama bana biraz az geldi sizlerin kc grmdi
arsamveannesi Serpilinumudu oyle tabi ama erken dogum ooma durumum var o yuzden normalin biraz ustnde ilerlemesini isterdim cok iyi besleniyorum ama bana yariyor🫠
Serpilinumudu arsamveannesi ilk kızımda aşırı iyi beslendim hiç bi şekilde anne karnında kilosu hızlı ilerlemedi 37+5 de 2400 gram doğdu ve rahatsızdı kızım ona rağmen doğumdan sonra iyi kilo aldı. Şimdi normal besleniyorum o kadar dikkat etmiyorum oğluma hamileyim hep 10 gün kilosu önde gidiyor sağlıklı olsunlar isterse zayıf doğsunlar kilo alıyorlar doğunca yeterki iyi olsunlar
esobalim arsamveannesi bende Çarşamba günü gidicem 29+3 olcam o zaman söylerim 😊 ama iyi bence kilosu💙
muallime54 Ben de 29+1 deyim. Bugün doktora gittim bebişin kilosu 1427 ölçüldü. Doktor normal olduğunu söyledi, son zamanlarda kilo alması hızlanacaktır dedi. Kafa ölçüsü 3 hafta önde dedi. Ben de ondan tedirgin oldum çokça. Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
Sazem muallime54 bizede kafası 2 hafta önde dedı korktum bende ama sanırım genetıkmiş ırı bebek olacak dedı
muallime54 Sazem başka bir anomali yoksa doktorlar çok da önemsemiyor sanırım. Haftalık ölçümler milimetrik olduğundan çok da bir fark yaratmıyor galiba.