Nomender ay bu kadınlar yok mu bu kadınlar Gerçekten insanın hemcinsinin böyle yapması ne üzücü bir de insan hanileyken daha hassaslaşıyor bunu bile bşle nasıl hala devam ediyorlar anlamıyorum. Ben kiloluydum zaten 97 oldu kilom bi türlü zayıflayamadım aniden aldım. Sonra hamile olduğumu öğrendim mide bulamtılı süreçler beni 93 kiloya kadar düşürttü sonra 4 bucuk ayımda bittiği için tekrar 97 oldum. Yüzüm önce tombişken şimdi zayf yüzlüyüm. 6.ayıma kadar kendi sahip olduğum göbek dışında göbeğim çıkmadı. Ne olduysa 6.aydan sonra oldu. O zamana kadar görenler bana zayflamışsın diyorlardı hamile olduğum belli değildi. 97 dediğime bakmayın görünüşüm 83 falan gibi ağırlığım fazlaydı nedense benle aynı kşlodakiler baya iri yarı neyse şimdi 9.ayımdayım şurda kaldı şki haftam çıktı göbeğim çatlaklarım da oldu Hepsiyle barışığım. Siz de o kulaklarınızı tıkayın anın tadını çıkartın en güzeli. Kilo almasanız bile ödem de sizi şişirecek şlerleyen zamanlarda. Son ay minnacık çıksa bile göbeğiniz ikinci ha ileliğinizde daha çok çıkacakmış bir de öyle bişeey var. Ben bunun avantaj olduğunu düşünüyorum Hep pozitif cevaplar vererek gülün 🥰