N0163 Kızlar biz 35 haftaligiz bu zamana kadarki kontrollerimiz Ortadoğu hastanesi ferat eroldu fakat doğum ücreti 15 bin TL olmuş bende okadar vermek istemiyorum açıkçası . Algomed hastanesinde doğum yapanlar memnun kaldimi acabaa doktorda Osman cakar??
mylifeAslan Bende istiklal tıp a gidiyorum doğumun altınkoza da olucak büyük ihtimalle. Sormadım benım doktorum ne dicek çok merak ediyorum