balevlatlarim3535 progestan kullanıyorum leke gelene kadar günde 3 defa 2 adet fitil olarak alıyordum ona hala devam ediyorum leke gelince iğnesine de başladım aynı zamanda ,başta pembe leke geldi şu an o kesildi kahverengi geliyor sadece azar azar ,hemşire iğneyi kesebilirsin dedi ama bikac gün daha devam etmeyi düşünüyorum uzun yola çıkacağım çünkü