Kızlar 20 haftalıkken falan kaşıntım vardı tahlil yaptım doktor biraz pislik var dedi fitil ve tek kullanımlık saşe verdi kullandım geçmiş dedi. 31. Haftamda arefe günü kaşıntım başlamıştı tekrar diye doktoruma gittim yarım gün çalışıyordu arefeydi tahlil yetişmez dedi tahlil yapmadan fitil ve cec 1000lik antibiyotik verdi geçmezse bayramdan sonra tahlil yaparız dedi . Tahlil yapmadan verdiği antibiyotiği ağır bulsam da bebeğe bulaşma riskini göze alamayıp kullandım 20 tane toplamda suya atılıp içiliyo günde 2 tane 9 tanesini içtim bugün randevu günümdü. kaşıntım geçti dicektim muhtemelen tahlil yapmıcaktı ama ben devam etmeli mıyım diye soramadım konuyu bile hatırlamadım nst falan uğraştıktan snra. Şimdi size sorum şu 9 tane kullandım ve bırakmalı mıyım. Tahlil yapmadan verilmişti diye endişeliyim. Cec 1000lik işte. Hani bir de kaşımtım vardı ama idrarda yanma kötü kokulu akıntı vs yoktu biraz uzun oldu kusura bakmayın. Şuan 32 haftalıgım.