Gebelik Sekerim var Diyet yapiyorum Kontrol altina aldim cok sukur. Benim gibi beslenmede zorlananlar icin kendi tukettiklerimi paylasicam ozellikle tatli krizleri icin. sizlerde paylasin birbirimize yardimci oluruz.
Meyvelerde Cilek , Kiraz, Frambuaz
Cok canim tatli istediginde bir parca Bitter Cikolata ( seker karbonhidrati en dusuk olan eti karam)
Madonun Diyabetlilere özel Dondurmalari var Denedim yukselmedi sekerim sadece tatlandirici kullanilmis icinde bal veya seker kesinlikle yok.
Kahve Dunyasinin Froyasi onerilmisti henuz denemedim icinde ne var bilgimde yok.
Iceceklerde evet zararli ama cok aserdigimse Cola Zero yine tatlandirici var sadece. Vee Dimes Cool Lime mutlaka deneyin seker ve karbinhidrat sifir cok guzel icecek.
Bunlarin disinda her ogunse Yogurt sut veya ayran tuketiyorum. Bol Yesillik yada Sebze soteleri. Protein Et hindi veya Balik. Ara ogunlerdede yine sut veya yogurt ve kuruyemis.
En onemli noktalardan biride porsiyonlari kucultmek.
Siz neler tuketiyorsunuz😍