Evet oldum ama bu seferde kese olması gereken yerde değilmiş 😢 ortada olması lazımken sağ üst tarafa yakınmış Kornual gebelikten şüphelendi. Devlet hastanesine gitmiştim doktor bana şehir hastanesine git perşembe günü dedi orda bakılsın dedi . Bende başka özel doktora gittim o da baktı kalp atışını bile duydu ama o da kese ortada değil dedi gitmeni tavsiye ederim dedi 😢 çok üzgünüm