Seda-HakanNaml Bayanlar sizce kızıma hangi ismi koymalıyım yardım lütfen eşimle bi türlü anlaşamadık isim konusunda ☺☺
burcuali38 Seda-HakanNaml asel bu ara çok koyuluyor Arven en güzeli bence Farahıda hiç duymadım ama Ferah adında bi arkadaşım vardı severim Ferah ismini 😇
dalin Seda-HakanNaml canim biz bebegimizin ismini arven koyduk cinsiyeti ogrenir ogrenmez ismini belirledik..simdi bebegim 6 gunluk..👨👩👧
ElifDemirciKeskin Seda-HakanNaml Seda-HakanNaml Arven kulağa çok hoş geliyor anlamı ne acaba benim kızımda afra olacak inşallah
Supersmomm Farah bana biraz kaba geldi 🤔 Asel ismini çok duyduk artık, Arven daha değişik kulağada hoş geliyor bence 🤗
Seda-HakanNaml Tşkler😊eşime söyledim hangi isim daha çok beğenilirse onu koyalım dedim onayladı oda sonucu merak ediyorum 😂😂
Seda-HakanNaml esin perisi,ilham perisi,aksam yildizi,soylu kadin,kralice,en guzel kiz bebek demek canim