Dun bi post acmistim 2. Sezeryan kolay mi diye diger anne adaylari etkilenmesin diye hassas etiketi ekledim. Bugun kontrolum vardi sozde son kontrol 38 haftaligim. Ayin 10unda anestezi ekibiyle gorusmek icin tekrar cagirdilar ve gun verecekler ona gore (yurt disindayim)Sabahtan beri bela okuyorum doktorlara resmen surekli gidiyorum kan aliyorlar sadece ne bebegi aylardir goruyorum ne de kg boy icin bisey diyolar onemsoz bunlar diyo doktor. Neyse karnim bayagi asagi 30 dan beri ve bugun soyledigi sey 2. Sezeryan olacaksin idrar kesen asagida sezeryan aninda idrar torban yirtilabilir onuda dikebiliriz dediler. Beynimden vurulmusa dondum 15 gun 1 ay yarim insan gibi olcam. 9 aydir bunu bilmiyomuydu da simdi soyluyorsun. Madem oyle ne diye bekletiyorsun gunden gune cocuk asagi iniyor yuruyemiyorum. Hic bir sorumuza yanit vermedi doktor baska doktorda yok. Basina boyle bosey gelen var mi sezeryan aninda idrar torbasi yirtilan falan zaten korkuyordum artik iyice korkuyorum hastanede tuttum kendimi cikinca patlayip agladim bayagi 3 yasinda da bir oglum var o haldeyken 2 cocuga nasil bakcam