Merhaba arkadaşlar ben ilk bebeğimi iki aylıkkken kalp durması sebebi ile düşürmüştüm şimdi ikinci bebeğime hamileyim 8 haftasındayız çok şükür şimdilik hiç bir sıkıntımız yok benimle aynı durumda olanlar var mi bu arada yaş 37 paylaşımlarınızı bekliyorum 🙏