Adunya Evet doktor 10 numara. İlk den olmasada sonlara doğru eşimi de içeri aldı şükür. Hemşire de dediğiniz gibi çok tatlı ve ilgiliydi.
8 buçuk randevusu 9 a yakın doktor geldi çay almaya gitti gelmedi 😂 bekletti lakin olsun.
Bebeğimin sol elinde Serçe parmak ve yüzük parmak yapışıklık durumu var dedi üzüldüm bi anda beklemiyordum. Bide suyum fazlaymış şeker testi istedi yönlendirme açtı yaptırdım. 2 defa baktı test öncesi bide sabah.
Bakalım şeker testi ne çıkacak. Salı günü Çam Sakura hastanesine geleceğim ora senin evine yakın oraya gel dedi 😊. Çok ilgilendi Allah razı olsun.
Başka şimdilik bir şeyinde sorun yok Allahım sağlık versin inşallah hepimize 🌸