Merhaba anneler bugün kontrolde rahim ağzımın kısaldığını öğrendim😕 Moralim o kadar bozuldu ki haftamdan dolayı serklaj da yapılmıyor. Bebeğimin kafası rahimimi zedelediği için kısalma yaşanmış. Progestana başladık 1 hafta sonra kontrolümüz olacak inşallah daha da kısalma yaşanmaz. Nolur dua edin kızlar bana ve bebeğime.