Merhaba iş yerine giriş çıkışlarınıza ait ilgili evraklarınız var ise sgkya şikayette bulunabilirsiniz, ya da izniniz olduğunu ve çıkmanız gerektiğinizi belirterek 1,5 saat erken çıkın hiçbirşey yapamaz en kötü iş akdinize son verirler, size bu iş yerinde işinizi bırakın diye resmen mobing uyguluyorlar