Kızlar bugün doktora gittim 12+2 haftalık gebeyim. Doktorum yüksek riskli gebelik grubundasın, erken doğum riskin var, yoğun bakıma ihtiyacınız olabilir dedi ve ben çok üzüldüm, sizlerde durum nasıl? Yüksek riskli gebelik grubunda olup doğumu güzel geçen var mı, olumsuz düşünmek istemiyorum hiç ama çok da korkuyorum