37+3 olduk geçen ay gittim bende hep jilet yapıyordum alan kadın çok kötü aldı bildiğin mos mor oldum dün başka bir yere gittim artık doğum yaklaştı çünkü hiç sıkıntı yaşamadım alan insanla alakalı çok değişiyor ve bir bezi 2 kereden fazla vurdurma rahatlık gerçekten ben doğumdan sonrada devam edeceğim 1 ay kafam rahattı