Aslhnam şu ara kimle konuşsam öyle diyor, hem normal hem sezaryen doğumu deneyimlemiş kişiler bile diyor ki keşke ilkini de sezaryen olsaydım hiç uğraşmasaydım daha kolay geçiyor. Ben kesinlikle normal doğum taraftarıyım be kadar korksam da. daha önce karın germe ameliyatı oldum sezaryen kadar kat kat kesilmese de yine baya kesildi neticede o süreci de insanlar 1 ayda atlatırken ben 3 günde normale döndüm ama kucağımda bir bebek ve beni bekleyen bir sorumluluk yoktu bunları düşününce normal doğum daha cazip geliyor..