Of kızlar bu ağrı bekarken ben de vardı fakat sağ taraftaydı hatta emar falan çekildim ilaç kullandım egzersiz yaptım geçti. Bazen çok nadir oluyordu. 14. Haftaya girmemle birlikte sol tarafta başladı, yürüyemiyorum yürüdükçe bıçak saplanıyor gibi bacağıma da vuruyor. Böyle devam mı edecek geçmiyor mu bu ağrı?