Blackatlas Merhabaa anneler daha 5 haftalık hamileyim ama bir elim sürekli trendyolda :) Şimdiden stoklayabileceğim şeyler neler olabilir fikir verebilir misiniz??
minikmucizeemaak Blackatlas Bence biraz daha bekleyin en azından 3. Aya girişinizde falan başlarsınız:) Sağlıkla kavuşalım:) Bende 14. Hafta da başladım bebek arabası beşik vs aldım, bir kaç eşya. 16+6 yım şimdi yeni oda takımı aldım, aslında biraz daha beklerdim ama hep zam hep zam
uzaydanbirisi Bez stoğu yapmayın , her bez her bebeğe olmuyor maalesef, belki 1 numarayı çok kullanacaksınız belki çok az , hemen 2 numaraua geçeceksiniz , kilosuyla da alakalı bie durum Blackatlas
Blackatlas minikmucizeemaak işte ben de enflasyona a bir şey savaş açayım demiştim o yüzden post açtım. depolama alanım da var ne alsam kâr gibi geliyor şuan
Caizint Ceylankayra Allah korusun bir aksilik olur, bir şey olur.yani ben 7 aylıkken belki birşeyler alırım diye düşünüyorum.2 ayım bitti çok erken.sonra onlara bakışta üzülmek istemem açıkçası
fizikcianne Blackatlas bende sizin gibi çok erken başlamıştım iyi oluyor. Beğendiklerimi bir bir atmıştım kenara :)
aylasennn Blackatlas Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Daha çok küçük bekle bence 3-5 hafta daha. Hevesini alınacaklar listesi hazırlayıp beğendiklerini de favorilerine ekleyerek giderebilirsi bu süreçte :) Zaten listeleyip alınacakları araştırman epey vaktini alır.
Ozge-Ka Blackatlas alt açma örtüsü ve pamuk kullanıcaksanız ıslak mendil😊 ben ıslak mendil kullanmıyorum evde pamuk ve suyla siliyorum. bez stoklamayın çabuk büyüyorlar ve bazıları pişik yapabiliyor. Bebeğim daha 2 aylık olmadı 3 numara beze geçtik bile.
Biyologannee Blackatlas daha erken ama bütçenize ve indirimlere göre emzik biberon şampuan losyon gibi şeyler bakabilirsiniz. Bez biraz riskli çok iyi olan bezler bile çocuğa iyi gelmiyor. 1 numara 2 paket alsanız yeter. Çocuk doğduktan sonra deneyerek karar veriliyor beze. Islak mendil de havalar sıcak stok yapmak mantıklı değil kurur diye düşünüyorum çünkü evimde 3 yaşındaki oğlum için aldığım ve bir köşede unuttuğum ıslak mendil biraz kurumuş. Hiç açılmadığı halde 🥲
Taskaya96 Blackatlas bende alışverişe erken başlanması taraftarıyım ama 5 haftada çok erken 😊 3 aylık olmasını bekleyin ben 11. Haftamda cinsiyetini öğrenip başladım alışveriş yapmaya
Ozge-Ka Blackatlas 5 haftalık olduğunu sonradan gördüm😬 ıslak mendil için çok erken onu yazmıştım ama kurur doğuma kadar yazık olur.
Aslan10 Ozge-Ka ben valla alalı 1 sene olacaktır her halde hiç Bisey olmuyor yep yeni duruyor ıslak mendiller paketi ters koyunca kurumuyirmus koli içinde duruyor dolabın üstünde her oda da 1 paket var bizim bittikçe koliden alıyoruz baya uzun süre gidiyor marka dan da olabilir arkamdan çok uygunum ve direk katkısız bebek için olanlardan saf pamuk pure wipes organic adı ama baby tuco da güzel.
Aslan10 Blackatlas çok erken ama seni anlayabiliyorum o haftalarda bende öyleydim 12 haftalığız 1 numara 2 paket bez aldım beby turco marka aldım bi daha aki ay da 2 numara alicam görumcem 1 paket de 0 al dedi ama cok kullanılmıyormus en fazla 10 tane 0 kullanırsın dediler 😂😂 hiç almasam mı bilmiyorum. Ben ıslak mendilini koliyle 24 paket halinde almıştım baya oluyor çok iyi öyle alabilirsin bitmeye yakın o şekilde 1 koli daha veririm zaten rahat bi 4 4 ay götürür bebek doğduktan sonra o beni. Anne yanı yatağını ve kişisel eşyalarımı almaya başladım termometre tarzı kıyafet tarzı şeyler alırsan da cinsiyetsiz düz sade şeyler alabilirsin civilden baktım baya hem kıza hem erkeğe gidecek şeyler vardı ordan aldım ben bi kac takım. 3 ay geçsin bi bebege belki bisey olur falan diyenleri takma içinde kalmasın olacağı varsa doğumda da olur doğumdan sonra da herkes kendi hayatına baksın de hevesini yaşa canım 😘
Burnumageliyoduslkmsn Aslan10 26 günlük annelikten bildiriyorum kızım çok sıçmıklı olmasına rağmen 1 paket 84 ki 1 paket 40li bitti 3050 doğmasına rağmen hemen ikiye geçtik 2 den de 40li paket bitmek üzere bence tek paket yeterli kaç âdet var içinde
Ozge-Ka Aslan10 ben ıslak mendil sadece dışarı çıkınca kullanıyorum o yüzden çok az aldım. Kuruyor diyorlar genelde bilemiyorum belkide markayla alakalıdır.
Aslan10 Ozge-Ka evimde kuş var sürekli dışarıya çıktığı için silmem gerekiyor ve surkeli tozu ıslak mendile allan biriyimdir hiç kurulduğunu görmedim canım
adatuna Bez stoğu yapmayın bence hangi bez iyi gelecek alerji durumları değişebilir. Bebek arabası kıyafet vs alabilirsiniz
minikmucizeemaak Blackatlas Öyle tabi ama daha çok erken bence canım en azından bi 13 14 haftalık olsun derim :) senin kararın tabi