Rzgrn_Annesi133 Bu doktor nasıl usg çıktıları vermiş hiç düzgün değil doğrusu. Birinde kıçı dönük bacak arası net değil, yan olanda zaten hiç gözükmüyor orası, 12 haftalık olanda zaten cinsiyet kısmına + işareti gelmiş gözükmüyor. Genital bölgeyi kendisi canlı bakarken belki daha iyi görmüştür çıktılar çok iyi seçilmemiş yahut da kafa yapısı, onurgaya göre bir yorum yaptı. Olabilir dedikleri genelde değişiyor ya bana başta kıza erkek dediler ama 16 haftada falan netleşiyor genital bölgesi ödemli olduğu için erkek gibi görünmüş benimki. Bak benim ikizlerin Usg yi atıcam sana bacak arasında net şekilde iki çizgi var. Erkek olduğu zaman o çizgi daha yukarı doğru oluyor. Benimkiler daha 11 haftalıkken belliymiş aslında bariz kız oldukları baksana

Bunu da instada görmüştüm benimkiler tam bu resimdeki kız gibi
