Rzgrn_Annesi133 bende bügün doktora gittim aynı bu pozisyondaydı sanki namaz kokuyordu doktor baya karnıma bastı öyle görmem zor dedi , uğraştık çevirmek için sonra kalk kaçınmaya git dedi sonra biraz zıpladım öyle döndü sırt üstü , o zaman gözüktü baya net , bi daha gittiğin zaman uygun pozisyonda olmazsa zıpla kalk 😀