Kızlar merhaba ben pkoslu olduğum için yumurtlamamı ovulasyon testiyle takip ettim ve yumurtlama günüme göre de 7+5 hamileyim fakat bugün doktor 6+3 olduğunu söyledi ultrasona göre belki geç döllenmiştir dedi. Olabilir mi böyle bir şey yoksa gelişimi geriden mi geliyor acaba 🥹