Hamileliğimi öğrendiğimden bu yana yüzümde, sırtımda ve göğüs bölgemde inanılmaz sivilceler çıktı. 20.haftaya girmek üzereyim hala her gün artmaya devam ediyor. Ayrıca boyun bölgemde minik minik benler çıktı. Son olarak da yüzümde yanak bölgemde uçuk. Kilo almak beni fazlasıyla etkilemişken bir de bunlar olunca kendimi çok çirkin hissediyorum. Yaşayanlar var mı?