Benvebebegim Kızlar, medipolde sondayı belden uyuşturduktan sonra mı takıyorlar yoksa uyuşturmadan mı ? Bir de karna bastırma olayı kaç kere oluyor ? Çok acı veriyor mu ?
Rukiyeakn Merhaba 1 ay oldu doğum yapalı uyusturduktan sonra takıyorlar anlamıyorsunuz takarken hiç ama çıkartılırken adaya geldikten bi 5 saat sonra çıkıyorlar dehşet acı verici ve karnına masaj inanılmaz agrili ama yapmak zorundalar
Benvebebegim Rukiyeakn sondayı çıkartma süresi ne kadar sürüyor 🥹 çok korkuyorum 🙈🙈karna kaç kere bastırıyorlar ? Bir de sezeryanı nasıl yapıyorlar yapıştırma mı yoksa dikiş mi ? Doktorum bu konu ile ilgili bilgi vermedi 😒
Rukiyeakn Benvebebegim benimkisini 5 saat sonra çıkardılar odaya geldikten yapıştırma oluyor dikiş olmuyor ameliyat yeriniz sondayi çıkardıktan sonra yapıyorlar masajı en başta ilk kum torbası koyuyorlar korkutmak istemem ama ameliyatta birşey anlamıyorsunuz en ufak acı dahi ama kum torbasını koymaları sondayi çıkarmaları ve karnına masaj bunlar daha acı verici oluyor masaji dikisin hemen üst tarafına bastırarak ovuyorlar gerçekten insanın canı çok yanıyor nasip olursa anlarsınız ama sıkıyorsunuz mecbur kendinizi küçük küçük yapıyorlar zaten insanın canı yandığı için birden üstünüze gelmiyorlar bakımı güzel yapıyorlar zaten size rahat olun sizin birşey yapmanıza gerek kalmıyor altınızı üstunuzu onlar temizliyor sadece gaz sanciniz çok olmasın dişinizi sıkıp hemen yürümeye bakın yoksa omuza göğüs altınıza ağrı çok giriyor su çok içersiniz çıkınca odaya doktor direk 3 litre su iç nescafe ve bitter çikolata ye demişti anesteziyi atmak için
Benvebebegim Rukiyeakn bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim, inşallah bende kolaylık ve güçlükle atlatabilirim 🥹🥹🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 sezeryan ameliyatı sonrası kaç gün sürdü adetiniz ve ne zaman acınız tamamen geçti 🥹