Tup-brey81 bende lekelenmeler yaşıyordum doktor kontrolüne gittiğimde tek bebek vardı ve onun kalp atışını dinledik 10 gün somra gittiğimizde ikinci bebeğin kalp atışını dinledik birisi 7+6 birisi 6+4 dü bende progestan ve coraspin kullanıyorum doktorumuz küçüğün gelişimini kontrol edeceğiz dedi. Sağlıkla, hayırlı haberler almak dileğiyle 🤲🏻