Ben kanz x go plus aldım. Uzun araştırmalar sonucu buna karar verdim. Puseti çok hafif. Arabada kolay katlanıyor ve çok yer kaplamıyor. Ben normalde puset almayacaktım kış bebeği olacağı için puseti araba üzerinde aktif kullanamayacağız diye düşünüyorduk ama emsallerine göre sağlam ve kaliteli bi araç olduğu için fiyat farkıda olmadığı için bu modeli aldım. Blogta yazılan modellerin nerdeyse hepsini inceleme fırsatım oldu. Kararım kanzdan yana oldu