Can_ 10+3 hamileyim bugün ilk defa sıvı ile karışık yoğun, açık renkli kanamam oldu çok korktum ne yapacağımı bilemiyorum haftasonu görevlendirmesi ile bugün altı saat çalıştım soğuk ve çok oturma imkanimin olmadığı bir yerde acaba sebebi o mu ve çok korkuyorum
Seymasefa35 Can_ biran önce acile gitmenizi öneririm başıma geldi ve yatışım yapıldı düşük tehlikesinden dolayı çok geçmiş olsun dua edicim sizin için de 🙏🏻
Seymasefa35 Can_ durumunuz nedir ne derdi doktor kötü biley yoktur inşallah merak ettin sizi ve bebeğinizi 🙏🏻
Can_ Yarın gideceğim , az önce aradım progesteron hormonu içeren bir iğne tavsiye etti eşime her ihtimale karşı yarına kadar eşim ile acile gidip yaptıracağız
Can_ En son iki hafta önce gittim bir sıkıntı görmüyorum bu yüzden dört hafta sonra gel bir dahaki kontrole demişti ama bu lekeli kanamadan dolayı yarın hemen gideceğim , cok teşekkür ederim amin Rabbim onları bize bağışlasın sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ama bu endişe çok fena bisey gerçekten
Seymasefa35 Can_ iyiyim ben şimdi çok şükür yattım serumlar ve iğneler vuruldu 1 gece kalıp çıkarıldım . Dediğiniz gibi büyük ihtimalle ayakta çok durmanızdan kaynaklı olmuştur çünkü malum 12 hafta öncesinde tehlike içerisindeyiz
Seherali Gecmis olsun dinlenin bol bol benim de 8 ahaftada ayni sekilde oldu ayakta kalmaktan kendimizi yormamamiz gerek.Dün de doktora cinsiyet sorsuk 10+5 haftaligim kiza brnziyor net degil dedi ama cevremdeki herkes esim haric kz diyor sizce degisir mi meraktan catliyoruz🤗😇😄
Seherali Pszge klasik Türk erkekleri ama bizi etkiliyorlar farkında degiller esim farketmez diyor ama erkek beklentisi oldugunu sezinliyorum 😐😐
Pszge Seherali emin ol öyle erkek adamın erkek çocuğu olurmuş keşke şuan bu durumu bu postta konuşmuyo olsaydık 🤦♀️🙄🙂
Can_ On gün istirahat Raporu verdi , üç günde bir pruluton depot iğne verdi , yorgunluktan ve ayakta kalmaktan oldu dedi bol bol dinlenip kesinlikle çalışmamalısın dedi canlar siz de kendinize dikkat edin ben bi an bünyemi hamilelik öncesi bünyem ile karıştırdım ama meğer çok farklı oluyormuş çok daha hassas davranmak gerekiyormuş Rabbim bağışlasın onları bize ...
Seymasefa35 Can_ amin canım çok dikkat et kendine bünyeler ister istemez hassaslaşıyor tabi dinlenmene bak bol bol 🙏🏻
Can_ Bu arada geçe tekrar yaşadım bu sefer pembe renkli idi ama doktor ultrasona bakınca suyunda bir azalma görmediğini söyledi, başta yatış verdi , ben ev isteyince ev istirahatine cevirdi :/
Can_ Seymasefa35 Evet bunu dün anladım bu kadar hassaslascağını.. çok çok teşekkür ederim sen de çok dikkat et emi kendine🌸