JEFF canım gebelikte kararma oluyo maalesef. Bikini bölgesi, göğüs uçları falan kararıyo ama doğumdan sonra hafifliyo biraz. Bazı kişilerde kalıcı olabiliyomuş. Doğumdan sonra Rüşur taşı kullanmayı tavsiye etmişti ebemiz. Aktarlarda bulunuyo. Gebelikte kullanılıyomu tam bilmiyorum. Doğumdan sonra kullanıcam bende. Gebelikten önce de yazın kullanıyodum Rüşur taşını baya etkisi oluyo.