ferhunde_gelinn tugcedoganay1 ben gitmiştim nişanım geldinde ama bilmiyordum tabi nişan olduğunu 3 hafta sonrada doğum olmuştu
5melekannesi tugcedoganay1 Yani değişebiliyor kızımda nişanım geldi 3 gün sonra doğumum oldu ama oğlumda akşamına doğurdum 4 cm açılmıştı yakınsa gidip bi baktırın aklınız kalmamış olur
Cigdembebisim1 Bence bekleyin evde giderseniz suni sancı veriyorlar. Takip edin kasılmaları düzenli olunca gidin
Cigdembebisim1 tugcedoganay1 Benm evde suyum ve nişanim geldi akşam 9 gibi gece 1 de gittim 2 cm açılma var dendi erken gittm keşke geç gitseydim dedm şimdi ikinciye 2 hafta kaldı bunda özele gidicem devlet hastanesi hiç merhametli değil
Mutluemos tugcedoganay1 burda bir ebe anne yazmıştı ve çoğu da bunu söyledi eğer sancı 5 dakika da bir oluyorsa açılma en az 5 cm olmuştur
tugcedoganay1 @Cigdembebisim1 oy Allahım razı olsun❤️❤️ kasıklarımda ağrı var karnımda bi ebe var akrabamız onu aradım hastanede gelmem lazımmı diye o da sancına suyuna bak öyle gel çok yıpratırlar seni dedi öyle bekliyorum canım
Cigdembebisim1 tugcedoganay1 inşallah en yakın ve kolayca kucağıniza alırsınız benisinizi ❤️ sonra da anlatirsiniz bize ne kadar kolay olduğunu ..
Mutluemos tugcedoganay1 Rabbim evladınızı size bağışlasın acısıyla imtihan etmesin inşaAllah sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim seni darda koymasın hayirli kolay doğum nasip etsin inşaAllah
Mutluemos tugcedoganay1 meryem ana otu aldınız mi yada kullanmayı düşünüyor musunuz ben burda okuduktan sonra bayağı düşündüm almayı siz bu konuda ne yaptınız doğumu kolaylastirp hızlandiriyormus da
Skn23 tugcedoganay1 39+5,de nişanım gelmişti ama ben gitmemiştim sancım falan olmadığı için . 40+0 da da suyun gelmişti öyle gitmiştim. Bende sancın kanaman suyun vs yoksa bekle zaten direk doğumu başlatmıyor nişan