Haticealakass Ay ben de medline takipliyim ama doktorum geçen ay gelen zamdan etkilenmezsiniz demişti tabi ne kadar uygulayabilir bilemiyorum ama şu an bu fiyatları duyunca ufak çaplı kalp krizi geçirdim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Haticealakass Yani biz geçen ay doktorumla fiyatı sabitlemek için doğum ücretini ödemeyi teklif ettik o da gelen zamdan etkilemem sizi sıkıntı yapmayın demişti
Haticealakass Eray Memeç e gidiyorum üç aydır daha önce altınkoza da amina kardeşhani ye gitmiştim ama memnun kalmadım burası ile devam ediyorum
Busraikra Ebrar27 istiklal tip merkezi haluk balli cok cok iyi bir Doktor ilk kizimida onda dogum yaptim 2.gebeligim pazartesi dogumum olucak insallah altınkoza da yaptiriyor 8 bin cok iyi bir doktor tawsiye ederim
Busraikra Ebrar27 tesekkur ederim sizde sag salim alin insallah eminm ki cok memnun kalirsin mutlaka dene
-Tys Bende medline takipliyimm 965 olmus bizimde doguma ne kadar diyecekler bakalim haftaya gittigimde sorayim diyorum 32. Haftam oluyor