Seda020921  Öncekı postumda ovulaston testı yapmiştım kıp kırmızı cıktı ve bnım içime şupe duştu bunuda yapayım dedım ve sanıyesınde cıktı hemfe ilk idrarla yapmadım acaba gercekten varmı sevıminsemi acaba daha 5günüm vardı🥹
Anneoluyorumm00 Seda020921 kaç günün var canım adettine çok belirgin bı şekilde görünüyor hayırlı olsun
Edaerdem5203 Seda020921 yya aynı şeyi bende yaşadım daha 2 gün önce adetime 4 gün varken yaptım çıktı kan verdim 67 çıktı sizde hemen kan verin var var ❤️
_06ogretmenanne Bende adetime 4 gün varken erken gebelik testi yapmıştım çok belirgin bir şekilde çift çizgim çıktı. Beta verdim 711 çıkmıştı