Merhabalar herkese 🥰 11+5 olduk çok şükür 🙏 doktorum bu hafta nipt yapmamızı önerdi ancak fiyatı 7 bin TL civarı olduğu için ikili test yaptırmaya karar verdik. İkili test için de doktor yaparsa 500 TL perinatoloji uzmanı yaparsa 2500 gibi bi rakam dediler ortalama. Buna nasıl karar veriliyor bilen var mıdır acaba 2500 TL vereceksem nipt mi yaptırsaydım acaba diğerlerine de gerek kalmazdı diye düşündüm de çok bilmiyorum da açıkçası bilgilendirebilir misiniz 🌸💕