Geçmiş olsun kuzum parol haricinde kullandırtmıyor benim doktorum bir tek çok ağır grip olmuştum o zaman antibiyotik verdi daha ⅔ aylıktım yalan olmasın, günde üç tane en fazla parol alabilirsin dedi, şimdi de uyku uyuyamıyorum geceleri uyku hapı istedim😂kızdı ne hapı diye alıştırma oluyo işte ne güzel yakında hiç uyuyamıcaksın dedi😂