Seymahakan aynı dert bendede vardı çekilmesi lazım demişti dişci doktoru kendi doktorundn rapor al eger izin verirse çekebiliriz dedi 3gun önce randevum vardı doktorum 6ayı gectın çektirebilirsin dedi rapor yazdı verdi ama şuan ağrım yok çektirmeyi düşünmüyorum eğer bu şekilde atlatabilirsem hamileleği çektirmicem devam ederse çektiririm diye düşünüyorum insan yinede korkuyo bişe olur diyerek😔