MeryemT Merhabalar Konu ile ilgili desteğinize çok ihtiyacım var 18 haftalık hamileyim 14:30 - 23:00 arası çalışma yazıyorlar bana sürekli is yerinden çıktıktan sonra eve otobüs ile varmam gece 1 i buluyor işverenim ile görüşsem beni erken saatlere yazması için sizce kabul edilir mi benim hakkım varmidir erken çıkmaya? Çok teşekkür ederim 😞
Liyacim MeryemT gece çalışma muvafakati hususu var, bir gebenin zorla gece çalıştırılması mümkün değil, gebelikte saat hususu var uzun yıllardır çalışıyorsanız işten bunu sebep göstererek çıkabilir ve tazminatlarınızı alabilirsiniz. Bir avukat ile görüşün
Pnr_KMRC1 MeryemT yönetmelik var cnm hamileler 7,5 saatten fazla ve gece vardiyasinda çalışamaz gece çalışma saatide 22:00 kapsıyorsa gece çalışmış oluyorsun mutkala söyle değerlendirirler
MeryemT Bu bi avm çalışanlarınida kapsar mi akşam 8 den sonra çalışmamak ? Otobüs bulamıyorum bazen ağlaya ağlaya eve gidiyorum 😭
YigitPoyrazMomm MeryemT ya canım benim kıyamam neden bu kadar kötü insanlar ya hamile olduğunu görmüyorlar mi geç saate bırakıyorlar insafsizlr ve fazla çalışıyorsun hakkını ara canım böyle olmaz ağlama lütfen:((
MeryemT O kadar acımasızdır ki mesai yazacak kadar bugün canıma tak etti artık haklarımı bildiklerini görmelerini istiyorum 😔
elifsen Mola saatlerini çıkardıktan sonra 7.5 saati geçemez ne iş yapıyorsanız yapın. Hamile olduğunuzu biliyorlar ise dilekçe ile çalışma saatlerinizi gece vardiyasına denk gelmeyecek şekilde ve 7,5 saati aşmayacak şekilde düzenlenmesini söyleyebilirsiniz
Dileksue elifsen bende özel sektörde çalışıyorum 08.30 19.00 arası patronuna söyledim umrunda bile olmadı üstüne beni fırsat buldukça azarlıyor
elifsen Ama şu an 8,5 saat toplam süreniz görünüyor. 1 saat çay yemek molası var ise günlük çalışma sürenizi aşmıyor iş yeri aslında.
1kedi1bebe MeryemT normalde gebeler gece çalıştırılamaz ama bildiğim kadarıyla gece vardiyası derken 23:00 den sonra sabaha kadar olan kısmı kapsıyor 😑 vicdanlı biri ise kabul edecektir bir konuşmayı deneyin. Normalde 7.5 saatten fazla da çalıştırılamaz ama ben de gebeliğimin 37. Haftasına kadar 9 saat çalıştım pek vicdanlı olmuyorlar.
123blogggh Saat 8 den sonra çalışamazsınız bende özel sektör çalışanıyım hamileliğimin başından beri 11-19 çalışıyorum hakkınızı arayın
Rwerdst MeryemT bende hm de çalışıyordum. Hamile olduğumu ibraz ettikten sonra ya 19 ya da 20 sonrası çalışmamı yasakladılar. Belirli saat aralığı var fazlasını çalıştıramaz. Ama sonrasında riskli gebelik geçirince çıkış vermek zorunda kaldım. Hamile olduğuma dair doktorum kaşeli bir kağıt vermişti. En boş saatlere çağırmaya çalıştılar beni ☺️
elifsen Alininannesiiiiiii çalışmaya zorlanamaz diye geçiyor kanunda. Doktordan bir rağor alıp gece çalışması sakıncalıdır diye ancak o zaman yasak olur
MeryemT Veee bugün isyerim ile konuştum müdürüm yok dedi ama konu genel müdüre gidince genele müdürüm sabit tek sabah vardiyasında verdi beni çok mutlu oldum Allah acımasız insanlarla karşılaştırmasın sizlere teşekkür ederim 🙏🤗🤗🤗