Mimi34 Bende Lale hanıma gidiyordum bu ikinci gebeliğim ben 2018 yılında afiyette nöbet doktorlarında doğum yapmıştım. Bildiğim bir yer diye bu gebeliğimdede oraya gitmek istedim 18 haftama kadar devam ettim ama sağlık ocağındaki kan tahlilleri hep yetersiz geldi lale hanıma, ve sürekli uzun süreli sıralar bekliyoruz oda yetmezmiş gibi ilaç mümessillerininde görülmelerini bekler olduk. Her ay ilaç markaları değişiyor 390 verirken her ay yetersiz gelen tahliller sonrası kendi hastenesinde tahlil istiyor yazdığı ilaçlarda 300-600 tl bildiğiniz her ay 1.000 tl geçik masrafla çıkıyoruz hastaneden ben bu durumdan çok tahatsız olup çamlıca medipole geçiçem kendi fikrim deneyeceğim bi orda muayene 585 tl ama oraya ilaç mümessillerinin pazarlama yapabilceğini düşünmüyorum doktorumalada bu durumları açık açık konuşucam. Lale hanıma verdiği ilaç beni rahatsız etti her içtiğimde kustuğumu ishal olduğumu söylediğimde sessiz kalıyordu ben deneme kobayımıyım zaten sevmiyorum gereksiz ilaç içmeyi kolejan nedir arkadaş bana neden kolejan yazarsın ki demir ilaçı kalsiyum yazsa önerse tamam dicem