Busakturk 20+3 günlük hamileliğim günde bir alıyorum prilam ama onu da almak istemiyorum artık deneyim dedim ve bugün cok kötü oldum varmı böylesi napıyosunuz
Minnakkurabiyeveannesi27 Busakturk bende bıraktığım ilk gün kötü oldum kuzum daha sonra artık bunu icmeyecegim diye kendimi sartladim bende 17+5 günlüğüm şuan 4 .günüm içmiyorum çok şükür iyiyim
Okayss Busakturk Bende 18. Haftamda bırskmıştım ilk gün kötü oldum midemde hazımsızlık bulantı yanma her şey olmuştu ama sonra geçti bence dayanabilirsen bi kaç gün dene
Minigininannesi Busakturk zamanla geçiyor ilk bıraktığım zamanlar bıkac gün durup geri içiyordum sonra tamamen geçti artık almıyorum 19 haftalık olduk
BasimAgriyor Busakturk 19 haftadayım günde 4 içiyorum hala. 3′e düşürmeye çalıştım 1 hafta çok kötü oldum malesef. Nasıl azaltacağım bilmiyorum
Busakturk Minnakkurabiyeveannesi27 bende 2. Kez deniyorum ama denemeye de devam edeceğim o halde içmek istemiyorum:( demir ilacıda ekstra bulantı yapıyor
Busakturk BasimAgriyor ay cidden herkesinki farklı geçiyor cok agır olabiliyor Allah yardım etsin hepimize
Mamalisa Ben de günde iki devam ediyorum. 18+5 . Haftasonu teke düşürmeyi deneyeceğim çalışmadığım günler çünkü . Bundan önce denemelerim oldu bırakmak için kusmalar devam edince tekrar başladım😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫
fizikcianne Busakturk aynı durumdayım bıraktığım an perişan oluyorum. Her gün kullanıyorum mecburen. 6. Haftadan beri. Suan da 19+2 yim
Busakturk fizikcianne umarım bırakabiliriz zararlı olmasa dahi ilaç kullanmam istemiyorum ben kişisel olarak vitamin dısında bakalım nasip
Ddmyu Busakturk bende 19haftalığım ve bırakamıyorum … bir haftadır denedim bırakmak için yok olmadı tekrar kustum sonra midem şiddetli olmasada bulanıp iştahımı kapatıyor . Mecbur bir kutu daha yazdırdım biraz daha kullanacağım gibi
Mamalisa Ddmyu hap psikolojik ve bedenen bağımlılık mı yapıyo acaba ya bırakamayanları görünce. Bırak bırakmayı teke düşürünce bile kusmalar başlıyor ben de. Acaba inat edip kusmalara rağmen kullanmamak mı lazım? Kusmak da psikolojiyi alt üst ediyor.