Merhaba arkadaşlar doktor kalp atışını ilk dinlediğimizde 10 sn dinletti çok fazla dinlemiyoruz dedi neden bilmiyorum. Bu defa daha çok dinletti. 4 5 gün geri demişti şimdi onu sordum geri demiştiniz diye ona takılmayın o geç döllenme vs den olabilir dedi. Zaten muayeneler de çok kısa sürüyor anlamadım