Dyg_srcn bebeğim makat geliş olduğu için 39+6 da sezeryan oldum. Doğum anında hiç bişey hissetmiyosun çok güzel geçti iğne vs acıtmıyor ayrıca hastanedekiler çok ilgili. Sonrasında ilk yürüyüş zor oluyor tabiki ama yürüdükçe açılıyorsun ne kadar çabuk kalkarsan yürürsen o kadar çabuk iyleşiyorsun bugün bir hafta oldu çok iyiyim elhamdülillah.