OptOzen Bagi neo bebek arabası kullanan var mı?? Tavsiye eder misiniz? Fikirlerinizi merak ediyorum :)
Nymphadora OptOzen ben kullanmadım ama mağazadaki satış elemanı özellikle o arabayı tavsiye etmişti bize
Ddmyu OptOzen biz aldık iki gün önce hoşumuza gitti . Bir iki kişi burada bir buçuk yaşında kafası tenteye değdi yazmış ama bilerek boyutlarına baktım bazıları ile karşılaştırdım aynı uzunluk vs tek . Easyfold olanlada baktım hatta boyutlarına tek fark genişlik bir kaç cm ama yükseklik vs bunun daha yüksek yazıyordu hatta . Ben memnunum iyiki aldım diyorum kuş gibi hafif modern duruyor hafif olması çok önemliymiş hemen kapanıyor ..
OptOzen Nymphadora Evet, bana da onu önerdi. Hoşuma da gitti ama bilemiyorum ya. Karar vermek çok zor..
Mediha99 OptOzen ben de çok beğenmiştim mağazada bulunmuyordu ürün deneyememiştin stokları çabuk tükeniyor demişti
Ddmyu OptOzen içinize sineni alın en önemlisi o ☺️ ben öyle yaptım çocuklara belli olmuyor bazıları biniyor bazıları binmiyor bazıları iri oluyor bazıları zayıf .. o yüzden yorumlara aldırmadan ne içinize siniyorsa.. şimdiden güle güle kullanın ne alacaksanız 🌸 sağlıkla gelsin de binsin hepimizin bebişkoları 🧿
Benvebebegim Ben bebek arabasını, bagiyi görmeden almıştım. Bagiyi öncesinde görmüş olsaydım kesinlikle onu alırdım. Hem şık, hem hafif, hem pratik
Feyzatlc 10 aydir kullaniyoruz yasadigim tel sorun içi kirlendi ve çıkaramıyorum bazı yerleri sabitlenmiş.