Hilalars Kızlar Pendik Medicalpark ta takibi olan veya doğum yapan var mı ?? Doktorlar nasıl vs sormak istedimm ☺️
Nihon Merhaba :) ben henüz 36.haftamdayım doğum deneyimim yok henüz o hastanede ama Halide Hanım’a gidiyorum muayenelere. Baya memnunum kendisinden
Nihon Anonim1m 500 tl idi ama Temmuz da güncellenmiş olabilir henüz bu ay gitmedim cuma günü gideceğim
Gulsahcetnnn Nihon bende ona gidiyorum ama pek ısınamadım🥺 doğumu gercekleştirsin de yapacak bişey yok napiyim