Ftmysf1007 34. Haftada gittiğimde karın ve baş kısmı 1 hafta geriden geliyor demişti o güne kadar günü gününe geliyordu her kontrolde. 2259 gramdı. Yemeğe teşvik etti beni 10 gün sonraki kontrolde 3 gğn geriden geliyordu ölçüm ve 2560 gram olmuştu. Perşembe tekrar kontrolüm var bakalım ne olacak.. ben de çok üzüldüm kafaya taktım ama biraz da doktorlar evhamlandırıyor gibi hissediyorum yani bebişinizin kilosu gayet iyi kendimi düşünüyorum 1700 gram doğmuşum gayet sağlıklı bir şekilde 🙄 tombul bebek iyidir konusuna katılmıyorum hem bebeğinizin yapısı gereği de minyon olabilir sıkmayın canınızı siz sağlıklı beslenmeye dikkat edin gerisi güzel olacak♥️