acemii_annee uzanırken bi anda sanki adet olmuşum gibi bir ağrı girdi karnıma. belim de ağrıyor. korkulacak bir durum mu
Ddmyu acemii_annee bende de oluyor 19 haftayım hatta korktum bugün kontrole gittim doktora sordum dedim adet ağrısı giriyor hem kasık hem belime normal dedi
Fik Kuzu doktor bana ozamanlar normal olduğunu söylemişti rahim gelişmeye devam ediyor bebek büyüyor flan ☺️ dinlenince geçiyordu benim
Kiymetcetinel Sırt üstü uzanıp ayaklarınızı biraz havaya kaldırabilirsiniz yastık koyabilirsiniz iyi gelir
Ddmyu acemii_annee ben de sizin gibi korkuyordum biraz evhamlıyım ama dikkat edin çok olmadığı sürece sıkıntı olmaz diye düşünüyorum yormayın kendinizi bide stres etmeyin bolca su ☺️ 🌸
Kelebekk18 Bende 5 aylik hamileyim ama 3 gundur hareket hissetmiyorum cok korkmaya basladim kizlar sizce bi sikinti varmi ilk hamileligim 😥😥😥
1ciftyesilgoz Kelebekk18 korkma canım benimde öyle oldu bu hafta iki üç gün hareketini hissetmedim ödüm koptu. Sonra bi başladı maşallah durduramıyorım 🙃 Türk kahvesi içip uzanmayı dene.
Kelebekk18 1ciftyesilgoz yaa öyle mi vallah içime su serptin varya kuzum bugun agladım bile rahatlattın beni 🙏🏻🙏🏻 kucağımıza sağlıcakla alalım inşallah bebişlerimizi❤️❤️❤️
Ihlamurrengi Benim de çok zayıf hareketleri haftamdan kaynaklı biraz da. Ben de ağladım dün ve bugün.