Emeldgdvrn Merhaba hanımlar ben 5 haftalık hamileyim daha yeniyim yani birde daha ilk bebek tecrübesizim ben hiç sevmem kelle paçayı annem bugün yapmış canım çok fena istedi baya yedim ya araştırdım felan kimisi bir şey olmaz kimisi hamilelikte yasak diyor sizlerin fikirlerini de merak ettim
Ysn Emeldgdvrn benim doktorum sakatat sarkuteri pastörize olmamış iyi pişmemiş et ve yumurtayı daha ilk muayenede yasakladı ama siz evde yapılmış ya çok bi sorun olmaz ins bi daha yemezsiniz
yarennn Emeldgdvrn hic bir sıkıntısı olmaz güzelce piştikten sonra ben adanadayım size saysam yediklerimi 😁 bu kadar dert etmeyin ben karın mumbar şırdan kelle paça ciğer kebaplar çiğköfte her türlüsünu yiyorum hicte bisey olmadı 30.haftadayim cok şükür
Ayseosman Emeldgdvrn bende yedım Can'ım dün yapmıştım 2tabak yedım kelleyı çokta guzel olmustu 😉😉😉ben şimdiye kadar bılmıyodum yasak olduğumu 2tame çocuk getrdım ıkısındede yemıstım
Tuos2306 Emeldgdvrn ben çok severim. Normalde dışarda yerdik hep ama gebelikte kestim. Yalnız evde kayınvalidem hep yapr. Her yaptıgında yedim. Sonuçta evde yapılıyor ve temiz yapılıyor. Bi sakıncasınıda görmedim. Yinede yiyin veya yemeyin demem :)
Emeldgdvrn Ysn hadi ya inşallah bir sorun olmaz ama annem o konuda çok titiz baya temizliyor yani bir şeyden dolayı zararlı diye mi yoksa hijyen açısından mı yasaklıyorlar inşallah hijyen açısındandır
Emeldgdvrn yarennn ay ne güzel 😃doktor birşey demedi mi peki ben kelle hariç tüm sakatatlara bayılırım millet yeme deyince üzüldüm doğrusu
yarennn Emeldgdvrn hayır doktorum bana sadece pastörize edilmemis ürünleri tüketme ve pişmemiş et vs yeme demişti iyice pişmiş olması lazim demişti bunun dışında bişey dememişti burasi Adana zaten bunlari yememek mümkün değil 😁
deletedmom6295 Emeldgdvrn özellikle işk aylarda önermiyorlar sakatat türlerini. bazı doktorlar evde iyi pişirilmişse paça vb içilebilir diyor. doktorunuzun tavsiyesini dinleyin
Emeldgdvrn deletedmom6295 henüz doktora gitmedim yarın gidicem sorucam bunu herkesin yorumu farklı oluyor insan şaşırıyor o yüzden
Janset2105 Emeldgdvrn Benimde ilk zamanlar ilk 3 ay içindeydi annem yapmış çağırmıştı yemiştim eve geldik gece hepsini çıkardım kabul etmedi midem normalde hamileliğimde öyle çok kusan biri değildim ondan sonra hiç yemedim