21 haftalık hamileyim korkudan dizlerimin bağı çözülüyor. Sağ alt karın ağrısıyla doktoruma gittim apandisit olabilir diyerek cerraha yönlendirdi. Ağrım çok şiddetli değil sadece sürekli olarak var. cerrah el ile muayenede apandisit bu dedi ultrasona yönlendirdi. Radyolojide çekilen ultrasonda apandisit görülmedi dedi ancak cerrah rahim büyüdüğü için görememiş olabilir ama apandisite benziyor ağrı şiddetlenirse hemen gel dedi. Ne yapacağımı şaşırdım ameliyat olmaktan çok korkuyorum bebeğim için. Böyle bir şey yaşayan var mı ?