Kubragns Şimdi şöyle, bana ilacı verdiklerinde dediler ki aynı doğum sancısı gibi sancın olacak bebeği düşüreceksin. Fakat ilaç etki edemedi. Sadece adet sancısı gibi oldu. Hatta sonradan o da olmadı. Bir de aşırı derecede ishal yapıyor. Yani bebek düşmediği için hiç ağrım sancım olmadı. Kürtajda da genel anestezi verdiler. Tam uyandığım anda işlem bitti. Hiç ağrı hissetmedim. Allah bir daha göstermesin ama direkt kürtajı seçerim.