Merhaba ben bagi neo bebek arabası aldım uzun araştırmalarım sonucu. Ancak deneme fırsatım olmadı. Ama bazı yorumlar okudum oturma yerinin çok kısa olduğu ve 1 yaşından sonra başının tenteye değdiğine dair. Acaba kullananların yorumlarını tecrübelerini öğrenebilir miyim?