Deletedmom_116 Merard Benimki ta 27 de girdi baş aşağı pozisyona ve 32 de kanala indi aşırı sıkıntılı bı süreçti hata doguncada kanalda dura dura kafasının yapısı degismisti İnşallah zamanında Olur herşey . Ama bebiş ne zaman isterse herşey o zaman oluyo
TugSozTan Değişir. Biz 32de baş aşağı pozisyonuna geçti 34ye makat oldu 35te tekrar döndü 😂 o zamandan beri baş geliş bekliyoruz
Zuleyhasc Baş geliş olması ile doğum pozisyonuna girmesi aynı şey mi, benimki baştan beri baş gelişte ama doğum kanalına girince farklıbi his oluyor mu acaba
Deletedmom_116 Zuleyhasc kanala girince yürüyüşün zorlasiyo ve vajina kemiklerin kırılmış gibi sanki egilemiyosun eglincw sanki Kopucak mis gibi bir acısı ağrısı oluyo Tabiri caizse penguen oluyosun 😁
Zuleyhasc Deletedmom_116 ben de penguen gibi yürüyorum ama daha vajina kemiğimde ağrı yok gibi ara ara baskı hissediyorum aşağıda
Merard Deletedmom_116 bende öyle oldu işte kemiklerim inanılmaz ağrıyor vajina da doktor doğum pozisyonuna geçmiş dedi
Birerkekbirkizannesi Deletedmom_116 beni tarif etmişsin, sabah makineden çamaşırları çıkaramadım şekilden şekile girdim eğilemedim bi türlü 😂😂😂
Deletedmom_116 Zuleyhasc acı oluyo genelde sanırım Kemiklerin kırılmış gibi eğilmek zulüm gibi geliyo
Deletedmom_116 Merard kanala inmeye başlamıştır o zaman ben tam iki ay belki daha fazla çektim ahhgggg
Birerkekbirkizannesi Deletedmom_116 öyle valla, cumartesi gecesi düzenli sancım çıktı, açılma yok serum yiyip eve geldim, bugün yine sancım var, bu çocuk haftaya sezaryeni beklemeden çatıyı kendi açacak bu gidişle🤦🏻♀️😂😅 resmen eğilemiyorum sürekli bi kasılma var🤷🏻♀️
edkrcy Banada henüz doğum pozisyonu almamış dedi doktor bugün 38+1 sormayı unuttum sonra kafama takıldı doğum pozisyonu alması uzun mu sürer ki yoksa bir anda oluyormu haftaya da çatı muayenesi olucam ilk kez
Merard edkrcy benimki 33 haftalık arikemim ağrım vardı adına kemik ağrısı falan dün vide belime sancı girince gittim doğum pozisyonu almış dedi